Menu
in

280 км запасу ходу й вибір кузова: CITROЁN представив пасажирський електричний мінівен ë-Berlingo

Компанія CITROЁN представила новий пасажирський електричний мінівен ë-Berlingo з запасом ходу до 280 км (WLTP).

На вибір будуть доступні два типи кузова (стандартний 4,4 м або подовжений 4,75 м) й пяти або семимісний салон.

Переваги Berlingo можна перераховувати довго, але тепер до них додано ще один важливий плюс: електрифікація. Новинка адресована клієнтам, хто максимально піклується про навколишнє середовище, усвідомлює свій вплив на природу, а також ретельно прораховує витрати на експлуатацію транспортного засобу.

В CITROЁN наголошують, що новий електричний мінівен е-Berlingo поєднує в собі задоволення від їзди, кращі електричні технології, спокій і плавність в русі – при цьому зберігаючи всі ключові функціональні можливості моделі: компактні зовнішні розміри і відмінний внутрішній простір з широкими можливостями трансформації салону.

В е-Berlingo встановлений інноваційний електропривід: блискавична динаміка є сусідами з тишею і м’якістю в русі без вібрацій, посмикувань чи ривків. 

Електромобіль починає рух дуже плавно і м’яко. У той же час – весь крутний момент доступний буквально з першого обороту ротора, тому прискорення відбуваються дуже швидко. І це прискорення нерозривно: адже в електромобілі немає традиційної коробки передач, є лише редуктор для електромотора. Таким чином, електричний привід буквально задає новий рівень комфорту. Який підтримують м’яка підвіска, комфортні сидіння, легкість рульового управління, відмінна маневреність – наприклад, радіус розвороту складає лише 10,8 м.

Електричний вен CITROЁN е-Berlingo оснащений електромотором, потужність якого регулюється  залежності від обраного їздового режиму. Максимальна віддача становить 100 кВт (136 к.с.) і 260 Нм – відмінний показник для гарантування впевненою динаміки і цілком достатньою максимально швидкості 135 км/год.

За допомогою перемикача ë-Toggle на центральній консолі, водій може вибрати один з трьох режимів руху:

  • «Normal» з максимально допустимою потужністю 80 кВт і крутний момент 210 Нм – ідеальний компроміс для щоденних поїздок, достатня потужність і запас ходу;
  • «Eco» з максимально допустимою потужністю 60 кВт і крутний момент 180 Нм – максимальна дальність ходу на одній повній зарядці акумулятора, в даному режимі обмежено використання обігрівача салону і кондиціонер;
  • «Power» з максимально-допустимої потужністю 100 кВт і крутний момент 260 Нм – відмінна динаміка навіть в умовах повного завантаження.

Залежно від стилю водіння тяговий акумулятор типу «літій-іон» ємністю 50 кВт/год може забезпечити запас ходу до 280 км – причому ідентичний акумулятор використовується відразу для двох типів кузова, включаючи і стандартний варіант. 

Для того, щоб збільшити можливу дистанцію поїздки, мінівен CITROЁN е-Berlingo оснащений рекуперативною системою: вона збирає частину енергії під час гальмування. Вибір ефективності рекуперації дуже простий – достатньо активувати позицію «В» перемикачем на центральній консолі.

Тяговий акумулятор розташований в нижній частині кузова, під сидіннями та вантажною платформою. На нього діє 8-річна гарантія (або 160 тис. км пробігу): до закінчення терміну дії гарантії ємність акумулятора не повинна впасти нижче 70% від номіналу.

Перевірка ємності акумулятора проводиться раз на рік або кожні 20 тис. км пробігу, регламентнесервісне обслуговування потрібно раз в два роки або через 40 тис. км.

Для підзарядки тягового акумулятора можна скористатися одним з трьох способів: 

  • зарядка в домашніх умовах за допомогою звичайної розетки з силою струму 8-16 ампер – в такому випадку для повної перезарядки тягового акумулятора потрібно близько 15 годин;
  • використання спеціальних зарядний пристроїв типу «Wallbox» потужність 3,7-22 кВт – в даному випадку для повної перезарядки тягового акумулятора потрібно 7,5 годин (1-фазне зарядний пристрій потужністю до 7,4 кВт) або 5 годин (3-фазне зарядний пристрій потужність до 11 кВт);
  • максимально швидка зарядка від спеціальних публічних станцій потужністю до 100 кВт – даний варіант дозволяє поповнити акумулятор до 80% від номінальної ємності всього за 30 хвилин.

Електричний CITROЁN ë-Berlingo пропонує просторий салон і великий багажний відсік. Доступ в салон максимально зручний і простий – завдяки двом великим зсувним бічним дверцятам, які обладнані електричними склопідйомниками. Ззаду передбачені великі дверцята багажника, які гарантують зручне завантаження і вивантаження громіздких предметів.

Також доступні в новинці й системи допомоги при управлінні і маневруванні. Так, CITROЁN е-Berlingo може запропонувати до 18 корисних систем і технологій, які підвищують безпеку і комфорт поїздок, спрощують маневрування і управління електромобілем. Це, зокрема, безключовий доступ і запуск електроприводу кнопкою. Також передбачений кольоровий проекційний дисплей (інновація для даного сегмента), 10-дюймовий сенсорний РК-дисплей, система допомоги при старті на схилі, датчики паркування – не тільки ззаду, але і спереду. При цьому система допомоги при парковці Park Assist допоможе з пошуком відповідного паркувального місця, а також зможе взяти управління кермом на себе під час процесу паркування.

Крім того, під час паркування стане в нагоді камера заднього виду Top Rear Vision з панорамним оглядом і електропривод стоянкового гальма.

У далекій дорозі водія порадує функція автоматичного перемикання світла «ближній/дальній» і активна система контролю рядності водіння. Крім того, електромобіль оснащений системою активного екстреного гальмування, функцією моніторингу уваги водія, розпізнаванням дорожніх знаків, системами Grip Control і Hill Assist Descent, моніторингом «сліпих зон» дзеркал заднього виду, тд.

Продавати новинку почнуть уже зовсім скоро – на європейському ринку продажі стартують у другій половині 2021 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, CITROËN представив електричний фургон ë-Jumper.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version