Menu
in ,

265 к.с. та 460 км без підзарядки: представлена спортивна версія електричного кросовера Skoda Enyaq iV

На ринку Skoda Enyaq Sportline iV запропонують у трьох варіантах потужності з заднім та повним приводом.

Компанія Skoda представила спортивну версію свого першого повністю електричного кросовера Enyaq – Enyaq Sportline iV. Від базової моделі такий кросовер відрізняється спортивним шасі з заниженням на 15 мм спереду та на 10 мм ззаду, колісними дисками більшого діаметру, великою кількістю чорних елементів ув екстер’єрі та пофарбованими у колір кузова бамперами та дверними порогами.

У спортивному салоні – трьохспицеве мультифункціональне рульове колесо, обтягнуті чорною шкірою спортивні сидіння з вбудованими підголівниками та велика кількість карбону в оздобленні. Доповнюють спортивний образ алюмінієві накладки на педалі.

Стандартний 5,3-дюймовий екран Digital Cockpit доповнює опціональний проєкційний дисплей, вперше доступний в автомобілі Skoda. На нього виводиться інформація навігаційної системи та віртуально проектуються на дорогу перед автомобілем різні символи, наприклад, стрілки напрямку руху. Також кроссовер отримав систему безключового доступу: запалювання включається кнопкою пуску або включенням гальм, вимикається автоматично при виході з автомобіля.

На ринку новий флагман модельної лінійки Skoda буде доступний у трьох версіях, які відрізняються потужністю силової установки та приводом. Задньопривідні модифікації Enyaq Sportline iV 60 та Enyaq Sportline iV 80 запропонують 179 та 204 к.с. відповідно.

Віддача топової версії Enyaq Sportline iV 80х – 265 к.с. та 425 Нм крутного моменту. Таку міць «повнопривіднику» забезпечують два електродвигуни. Передній – асинхронний з імпульсним інвертором та одношвидкісним редуктором віддачею179 к.с. та 162 Нм при 13 500 об/хв.

За задню вісь відповідає синхронний двигун з постійними магнітами (PSM), який генерує 204 к.с. та 310 Нм при 16000 об/хв. Саме задній двигун несе основне навантаження, передній підключається при необхідності. Максимальні 265 к.с. доступні протягом максимум 30 секунд, максимальний крутний момент – зі старту. За попередніми даними, батарея ємністю 82 кВт•год забезпечує Enyaq Sportline iV 80х запас ходу понад 500 км у циклі WLTP. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 160 км/год.

Для поповнення заряду батареї використовується система рекуперації енергії гальмування. Стандартні підрульові перемикачі на кермі дозволяють у будь-який момент вручну відрегулювати ступінь рекуперації.

Як і базовий кросовер, спортивна версія Skoda Enyaq Sportline iV оснащена всім арсеналом систем активної безпеки, які може запропонувати виробник. Серед них Front Assist з прогнозованим захистом пішоходів та велосипедистів, Side Assist з попередженням про рух ззаду, Turn Assist з виявленням зустрічного руху при повороті на перехрестях наліво. Також система Travel Assist, яка забезпечує активну підтримку поздовжнього і поперечного рульового управління та включає в себе адаптивний круїз-контроль (ACC) та Adaptive Lane Assist з розпізнавання дорожніх робіт, допомогою в пробках та екстреною допомогою у випадку ДТП.

Точна дата виходу на ринок та ціни на новий спортивний кросовер із Млада-Болеслава, поки не оголошені.

Як раніше повідомляв Autogeek, Skoda приступила до обладнання своїх сервісних центрів накопичувачами енергії з відпрацьованих тягових батарей електромобілів Enyaq iV та гібридів Superb iV і Octavia RS iV.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version