Китайська компанія JAC першою вивела на український ринок п’ятитонні електричні вантажівки.
Електричний JAC N55EV зовні практично не відрізняється від дизельної вантажівки N56. Їх повна маса 5500 та 5600 кг, тоді як споряджена – 3095 та 2155 кг відповідно. Як повідомляється, N55EV здатна перевозити вантажі масою до 2400 кг на відстань до 210 км у вимірювальному циклі NEDC. Система рекуперації енергії збільшує паспортний пробіг на 10-20%.
Китайська електровантажівка використовує один електродвигун з крутний моментом 415 Нм (потужніть не поточнюється). Час прискорення від 0 до 80 км/год – 8,0 секунд. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 90 км/год. Від зарядної станції потужністю 120 кВт батарея вантажівки поповнюється від 0 до 80% ємності за 60 хвилин, від терміналу на 30 кВт – за 4 години.
За заявою виробника, в експлуатації (сервісне обслуговування плюс паливо) електровантажівка JAC N55EV обходиться у 4,5 рази дешевше дизельного. За даними офіційного імпортера з Гонконгу, на одному кілометрі JAC N55EV економить 1,76 долара, тобто 176 000 доларів США на 100 000 км. Вартість JAC N55EV поки не оголошена.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайці представили концепт електровантажівки з автопілотом DeepWay Xingtu.
За матеріалами: Autocentre