Menu
in ,

2040-сильний електричний гіперкар Estrema Fulminea отримав вдвічі кращу батарею, ніж Tesla

Перші клієнтські автомобілі поставлять у другій половині 2023 року.

13 травня в Автомобільному музеї Туріну відбудеться прем’єра 2040-сильного електричного гіперкара з гібридними твердотільними акумуляторами – Estrema Fulminea. Автомобіль побудований італійською компанією Automobili Estrema, заснованою колишнім акціонером Fisker Automotive Джанфранко Піццуто.

Estrema Fulminea укомплектований комбінованим акумуляторним блоком, який складається з двох типів комірок – твердотільних елементів та ультраконденсаторів, упакованих у корпуси з вуглецевого волокна. Ультраконденсаторний блок встановлений поряд з передньою віссю, а більший літій-іонний акумуляторний блок – перед задньою віссю.

Твердотільні елементи для гіперкара з технологією «елемент-упаковка» поставила бельгійська інжинірингова компанія Avesta Battery Energy Engineering.

За заявою розробників, створена ними гібридна батарея ємністю 100 кВт•год володіє «безпрецедентною» щільністю зберігання енергії – 450 Втч на 1 кг. Для порівняння, у батареї Tesla Model 3 з елементами «2170» цей показник становить 260 Втч на 1 кг.

За попередніми розрахунками, маса гібридного акумулятора складе 300 кг, тоді як споряджена маса гіперкара – 1507 кг. Попередній запас ходу – 520 км у вимірювальному циклі WLTP.

Силова установка Estrema Fulminea складається з чотирьох електродвигунів сукупною віддачею 2040 к.с., що дозволяє гіперкару розганятися від 0 до 320 км/год менш ніж за 10 секунд.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний гіперкар Rimac C_Two позмагався із Porsche Taycan на злітній смузі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version