Menu
in

Попереду тільки Tesla: китайська BYD продала майже 2 млн електромобілів у 2022 році

Китайська компанія BYD Co, найбільший у світі продавець акумуляторних електромобілів (BEV) і гібридів, що підключаються, очікує, що її чистий прибуток у 2022 році більш ніж у п’ять разів перевищить результат 2021 року.

Як йдеться в офіційній заяві виробника, минулого року BYD вдалося продати 1,86 мільйонів автомобілів. За розрахунками, чистий прибуток від їхнього продажу складе 2,37-2,52 млрд доларів проти 445,2 мільйонів роком раніше.

Такого суттєвого приросту китайській марці вдалося досягти за рахунок значного зростання продажів, підвищення прибутковості та зниження витрат на сировину. За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, у 2022 році продажі седанів Qin та Han, найбільш продаваних моделей BYD, зросли на 82,6% та 132,2% відповідно. Тоді як продажі Tesla Model 3 на місцевому ринку за рік впали на 17,5%.

У той же час на світовому ринку BYD, як і раніше, відстає від Tesla майже на 400 000 одиниць. Швидко наростити продажі на внутрішньому ринку та за його межами китайська компанія розраховує за рахунок нової лінійки електромобілів, таких як седан представницького класу Seal.

Зокрема, ставку роблять на японський ринок, який залишили General Motors, Ford та Chrysler. Перший японський дилерський центр BYD вже відкрито. До кінця 2025 року компанія планує побудувати в Японії мережу із понад 100 дилерських центрів.

Як повідомлялося раніше, також BYD розглядає можливість купівлі заводу Ford у Німеччині. Це дозволить виготовляти автомобілі для європейського ринку на місці.

Нагадаємо, на початку року компанія BYD Auto провела прес-конференцію, присвячену першому серійному електромобілю нового преміального суббренду Yangwang, запущеного у листопаді 2022 року. Першою його моделлю став хардкорний електричний позашляховик Yangwang U8, побудований на новій технологічній платформі Yi Sifang.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Узбекистані налагодять виробництво електромобілів BYD.

За матеріалами: Reuters

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version