Станом на 1 квітня 2021 року німецький парк електромобілів налічував 715 513 одиниць, з них 125 772 зареєстрували у першому кварталі того ж року.
Відповідно з планом уряду Німеччини, до 2030 року кількості електрифікованих транспортних засобів на дорогах країни має досягти 15 мільйонів одиниць. Наскільки німці близькі до цієї мети наочно демонструє статистика, складена на підставі даних Федерального міністерства транспорту та цифрової інфраструктури (BMVI) – 715 513 одиниць станом на 1 квітня 2021 року, всього 5% від цільового показника. Варто зазначити, що до цієї кількості входять «чисті» електромобілі, плагін-гібриди та автомобілі на водневих паливних елементах.
Залежно від типу регіону, частка електричних автомобілів у загальному автопарку в середньому коливається від 0,9 до 2,2%, де найменше значення – сільська місцевість, більше – мегаполіс.
Так, серед вісімдесяти великих німецьких міст найбільший рівень «електрифікації» у Вольфсбурзі, де частка електричних легкових автомобілів сягає 9,9%. Також до «трійки» кращих увійшли Інгольштадт – 5,7% та Штутгард – 4,7%. Ще у трьох містах частка «зеленого» транспорту перевищила 3%: Мюнхен – 3,3%, Брансвік – 3,2%, Вісбаден – 3,1%. Німецька столиця опинилася серед тих міст, де частка «зеленого» транспорту менше 2%. За даними BMVI у Берліні таких тільки – 1,7%.
ТОП-10 районів та безрайонних міст з найбільшою часткою електротранспорту виглядає наступним чином:
- Вольфсбург – 9,9%;
- Веймар – 6,0%;
- Інгольштадт – 5,7%;
- Штутгард, районний округ – 4,7%;
- Беблінген район – 3,9%;
- Мюнхен – 3,3%;
- Мюнхенський район – 3,3%;
- Брауншвейг – 3,2%;
- Вісбаден – 3,1%;
- Франкфурт-на-Майні – 3,1%.
Серед Федеральних земель лідирує Гамбург – 2,2%. На другому місці Баден-Вюртемберг – 1,9%. Третю позицію розділили Берлін та Баварія – по 1,7%.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Німеччині опубліковали статистику найбільш проблемних електромобілів.
За матеріалами: ArcGis