У роздріб продавати електричний компактвен FAW Bestune NAT китайці не планують.
Китайський бренд FAW представив електричний компактвен Bestune NAT (Next Automatic Taxi), який вперше дебютував у січні цього року в Хайкоу під назвою FAW Bestune E05. Зміна імені пояснюється тим, що автомобіль призначений для таксопарків, продавати його в роздріб не планують. Вже 1 квітня перші Bestune NAT почнуть перевозити пасажирів у складі таксопарку T3 Go, запущеного у 2019 році FAW, Dongfeng, Changan, Tencent та Alibaba.
Як і «первісток» марки – електрокроссовер Bestune E01 – електровен побудований на платформі FME. При колісній базі 2850 мм, на 10 мм більше, ніж у E01, компактвен вийшов на 189 мм коротшим за кросовер. Габаритна довжина NAT – 4450 мм, ширина – 1840 мм, висота – 1680 мм.
Доступ до салону відкривають широкі зсувні задні двері по правому борту. Сидіння водія з електроприводом (6 позицій), поперековою підтримкою, підігрівом, масажем та вентиляцією. Спинка переднього пасажирського сидіння в складеному стані служить столиком для підстаканників.
Для спілкування з пасажирами на двухспицевому рульовому колесі передбачена клавіша «голосової відповіді». На середніх стійках та боковинах подушок сидінь – кнопка SOS. Плюс до цього в салоні ведеться відеоспостереження з розпізнаванням осіб. Також у стандартному оснащенні Bestune NAT повністю світлодіодна оптика, ультрафіолетовий очисник повітря, Wi-Fi та USB-порти.
Мінівен укомплектований 136-сильним електродвигуном, літій-залізофосфатною батареєю та переднім приводом. Обіцяний запас ходу – 419 км у циклі NEDC.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї презентовано електромобіль Hongqi E-QM5.