Одним із найяскравіших експонатів Japan Mobility Show у Токіо став концепт Nissan Hyper Force. Це п’ятий представник лінійки гіпер-концептів, які компанія по черзі розкривала з початку жовтня.
У Nissan концепт Hyper Force називають революційним гіперелектромобілем, створеним для ентузіастів гонок та геймерів. У його зовнішності переплелися риси легендарних спорткарів GT-R та майбутніх електромобілів бренду. Всі його деталі, від силуєту до круглих задніх ліхтарів, вказують на спорідненість із серійним GT-R покоління R35, який дебютував на Токійському автосалоні 2007 року.
Двоярусна передня частина, «зябра» на крилах, величезний задній дифузор, двері «крила-метелика» та антикрило, що височіє над кормою – все це спрямоване на швидкість та аеродинаміку. Орієнтований на трек салон сяє вогнями, як новорічна ялинка. У режимі “R” (перегони) колір світлодіодів стає червоним, у режимі “GT” (гранд-туринг) – синім. Також в залежності від їздового режиму змінюється розташування дисплеїв та інтерфейс користувача.
Виготовлені з карбону сидіння з високими підголовниками та розвиненою бічною підтримкою оснащені чотириточковими гоночними ременями безпеки. На місці звичайного керма – справжній штурвал. Такий навряд чи зустрінеш навіть у болідах Формули-1.
В оснащенні заявлені гіпер-LiDAR, набір орієнтованих на трек датчиків, технології віртуальної та доповненої реальності. Зокрема, на стоянці водій може поганяти із друзями у віртуальному світі. Для цього в салоні є шолом віртуальної реальності.
Технічної інформації про Hyper Force небагато. Концепт оснащений системою e-4ORCE або повним електричним приводом з двома моторами сукупною потужністю 1341 к.с. Максимальна швидкість обіцяна на рівні 322 км/год.
Інформації про тягову батарею та запас ходу електричного суперкара немає. Враховуючи те, що серійний Nissan Hyper Force з’явиться не раніше, ніж через сім років, на той час будуть вже зовсім інші батареї.
Як раніше повідомляв Autogeek, кросовер Maybach EQS 680 показали офіційно.
За матеріалами: Motor1