BMW втілив у життя свою футуристичну концепцію електричного скутера BMW CE 04. Новий електричний скутер вже не просто дизайнерський ескіз, але готовий до виробництва байк з лінійки електричних міських мобільних рішень від BMW Motorrad.
BMW CE 04 дуже схожий на оригінальний концептбайк, представлений минулого року, проте незначною мірою полегшений для серійного виробництва.
До серійної моделі було додато реалістичні крила та практичні дзеркала. Це ніякою мірою не приглушило трохи різкий, але все ж таки прогресивний дизайн. У ньому не відчувається дефіциту яскравих кольорів, плаваючих панелей, відсіків для зберігання та рублених форм.
Електричний скутер включає в себе встановлений на рамі електродвигун потужністю 31 кВт (42 к.с.), розроблений для забезпечення швидкого міського прискорення. BMW стверджує, що він може досягти швидкості 50 км/год (31 миль/год) за 2,6 секунди, тобто “гонщики” без проблем швидко стартонуть зі світлофора.
Навіть враховуючи безперервну витратну потужність двигуна 15 кВт (20 к.с.), CE 04 все ще набагато потужніший, ніж інші повнорозмірні міські скутери на ринку.
При повному повороті зап’ястя скутер досягає 120 км/год.
Існує також модель із зниженою потужністю з двигуном потужністю 23 кВт (31 к.с.), хоча вона досягає тієї ж максимальної швидкості.
Внутрішній акумулятор у моделі з високими характеристиками забезпечує ємність 8,9 кВт*год і розрахований на пробіг до 130 км (81 милі). Модель із зменшеною ємністю має максимальний пробіг 100 км (62 милі).
Враховуючи досить тонкий і плаский профіль сідла, можливо, скутер не передбачає туристичних подорожей надзвичайної дальності.
Натомість CE 04 зосереджується на ролі міського приміського транспорту, де такі функції, як закритий відсік для зберігання шоломів, швидше за все, додадуть плюсів серед конкурентів на ринку.
Електричний скутер BMW CE 04 можна зарядити від простої домашньої розетки, настінного зарядного пристрою або публічної зарядної станції.
Внутрішній зарядний пристрій потужністю 2,3 кВт забезпечує час заряджання 4 години. В якості опції доступне додаткове швидке оновлення (перехідник) зарядного пристрою на 6,9 кВт, яке скорочує час підзарядки до 1 години 40 хвилин.
Швидкий зарядний пристрій також може зарядити акумулятор від 20% до 80% всього за 45 хвилин, і це схоже на більш реальний сценарій швидкої зарядки.
Скутер включає вдосконалені помічники для водіїв, такі як автоматичний контроль стійкості (ASC) та динамічний контроль тяги (DTC), хоча останній варіант доступний в якості опції. Існує також передача заднього ходу, що дуже корисно для такого важкого (230 кг) скутера, як цей.
Великий 10,25-дюймовий кольоровий TFT-екран служить масивним дисплеєм та центром управління байком. Екран також містить навігаційні функції, що дозволяють вершникам тримати телефон у кишені, а не використовувати його як додатковий пристрій GPS. Або ж водії можуть зберігати свої телефони в зарядному відділенні скутера, де також є порт USB-C. Внутрішньої батареї скутера на 8,9 кВт-год повинно вистачити для кількох … сотень зарядок телефону.
Скутер буде доступний від 2022 року, і його вартість у США становить $11795 доларів США. Це може бути трохи вище деяких конкурентів, але цей новий електричний скутер, безумовно, й без того стоїть окремо.
За матеріалами: electrek.co