Перший самостійний рейс безпілотного тягача американського стартапу TuSimple тривав 1 годину 20 хвилин.
Маршрут проходив вулицями та шосе між залізничним вокзалом у Тусоні, штат Арізона, США, та розподільчим центром у Феніксі. Незважаючи на те, що вантажівці довелося рухатися по шосе I-10, яке являється основним вантажним з’єднанням між Лос-Анджелесом (Каліфорнія) та Джексонвілем (Флорида), він чудово впорався з усіма перешкодами, не зробивши жодної помилки.
Рейс відбувся у проміжку від 21.00 до півночі. Вантажівку супроводжували поліцейські автомобілі без розпізнавальних знаків. Попереду їхав дослідницький автомобіль, який займається пошуком аномалій, позаду – контрольна машина, яка могла за необхідності зупинити автономну вантажівку. Зі слів представників стартапу, вантажівка пересувалася вулицями, здійснюючи зміну смуг руху і орієнтувалася світлофорами.
Основою метою цього рейсу була перевірка технологій, які стартап планує комерціалізувати до 2024 року. За останні півтора роки автономні вантажівки компанії здійснили 1800 заїздів загальною довжиною 241 400 км. У 2022 році випробування продовжать.
Зі слів голови TuSimple Ченг Лу (Cheng Lu), його команда виконала величезну інженерну роботу, результати якої дозволять безпечно виводити на дороги вантажні автомобілі без водія. Стартапу вже вдалось створити системи четвертого рівня автономності. При цьому перше покоління вантажівок TuSimple оснащуватимуть звичними елементами керування, необхідними для розворотів у обмежених просторах, приєднання причепа та інших операцій, які на початковому етапі виконуватимуть люди.
Як раніше повідомляв Autogeek, безпілотна вантажівка проїхала між штатами на 10 годин швидше, ніж тягач із водієм.
За матеріалами: TechCrunch