Переїзд з німецького Штутгарту до британського Сільверстоуну зайняв два дні, 14 годин та 30 хвилин.
Електричний прототип Mercedes-Benz Vision EQXX візьме участь у традиційному щорічному підйомі на пагорб у Західному Суссексі, Велика Британія. Перегони, більш відомі як Фестиваль швидкості у Гудвуді, відбудуться у ці вихідні.
Дорогою до Великої Британії прототип примудрився побити власний рекорд дальності пробігу на одному заряді батареї, встановлений у квітні цього року. Тоді електромобіль здійснив переїзд зі Штутгарту до Кассісу (Франція), протяжністю 1008 км. При цьому залишковий запас ходу становив 140 км. Заїзд проходив при температурах від 3 до 18 °C, у тому числі гірськими дорогами. В результаті середня витрата енергії склала 8,7 кВт·год/100 км.
Нинішня подорож була не менш екстремальною з погляду температури повітря та самого маршруту. Неподалік Штутграту електромобілю довелося об’їжджати закриту ділянку автобану по пересіченій місцевості. Потім прототип перетнув кордон Франції й пішов по шосе до Кале, де був встановлений на поїзд, що прямував з Франції до Великої Британії через тунель під Ла-Маншем.
Далі він проїхав трасою M25 навколо Лондона й зупинився на Гран-прі Mercedes-Benz у Бреклі, де на нього чекали експерти Формули 1 та Формули E, які брали участь у розробці трансмісії. Потім Vision EQXX відправився нм Сільверстоун, де його зустрів голландський гонщик Нік де Вріс, який виступає за команду Mercedes-EQ Formula E. Проїхавши 11 кіл легендарним британським автодромом, він розігнав прототип до максимальних 140 км/год, витративши останній заряд на піт-лейн.
Протягом усієї поїздки Mercedes-Benz Vision EQXX використовував інноваційну систему керування температурним режимом, що дозволило в умовах інтенсивного руху та високих температур (в середньому 30°C) досягти споживання енергії 8,3 кВт·год/100 км. Середня швидкість заїзду становила 83 км/год.
Як йдеться в офіційному прес-релізі компанії, протягом 14 годин й 30 хвилин водіння кондиціонер у салоні працював трохи більше 8 годин, але мав незначний негативний вплив на загальне споживання енергії.
Після поїздки на Сільверстоун та перезарядки Vision EQXX відправився на Фестиваль швидкості у Гудвуді, де візьме участь у традиційному підйомі на пагорб.
Двічі успішно проїхавши понад 1000 км, Vision EQXX повністю виправдав своє звання найефективнішого Mercedes із будь-коли створених. Але команда продовжує розвивати застосовані в ньому технології, які в подальшому з’являться у майбутніх серійних моделях німецької марки.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen та Mercedes-Benz підтримали повну заборону ДВЗ у ЄС до 2035 року.