Стартап Eli Electric Vehicles із Лос-Анджелеса запустив серійне виробництво свого першого електромобіля – Eli Zero NEV.
Свого «первістка» компанія позиціонує у якості транспортного засобу для коротких поїздок по місту на невеликій швидкості – Neighborhood Electric Vehicle (NEV) або автомобіль для поїздок по сусідству. NEV – це категорія низькошвидкісних компактних чотириколісних транспортних засобів, призначених для їзди по місту зі швидкістю до 40 км/год.
У Eli Electric Vehicles вважають, що на таких автомобілях цілком можна їздити по дорогах, де діє обмеження швидкості 60 км/год. При цьому Eli Zero може непомітно прослизати по вузьких вуличках, втискуватися у паркувальні місця та бути відносно дешевим у експлуатації.
Появу електромобіля, який зможе скласти конкуренцію добре відомому Renault Twizy та швейцарському Microlino, що очікується на ринку у 2022 році, стартап анонсував три роки тому.
Eli Zero укомплектований одним мотором потужністю 4 кВт (5,4 к.с.), який приводить задню вісь, та батареєю ємністю 5,8 або 8 кВт·год. З меншою батареєю мініелектромобіль здатний проїхати 80 км, з більшою – 112 км. Потенційно запас ходу може бути збільшений за рахунок системи рекуперації енергії гальмування.
Зовні Zero схожий на «первістка» сімейства NEV – французький Renault Twizy. Габаритна довжина мінімобіля – 2250 мм, ширина – 1380 мм, висота – 1580 мм. Об’єм багажного відділення – 160 літрів. Радіус розвороту всього 7 метрів.
В основі моделі лежить алюмінієве шасі з підвіскою McPherson спереду. Також Zero дісталися дискові гальма спереду та ззаду, відкидний люк в даху, камера заднього виду та датчик паркування. Також електромобіль оснащений звуковою системою, яка попереджає пішоходів про наближення електромобіля під час руху на невеликих швидкостях. У двох з трьох доступних версій Zero укомплектований підсилювачем рульового управління і гальмівної системи.
У двомісному салоні – сидіннями у оббивці з текстилю або штучної шкіри та 7,0-дюймова цифрова панель приладів, на якій під час паркування відображається картинка з задньої камери. Також у стандартному оснащенні кондиціонер, USB-порти та розетка на 12 В.
Наприкінці 2020 року Eli Zero NEV пройшов омологацію у Європі. Для європейського ринку електромобілю допрацювали шасі, встановили двопроменеві світлодіодні фари, гідропідсилювач керма та підвищили робочу напругу з 48 до 72 В.
Перша партія компактного сіті-кара запущена у виробництво. Уже найближчим часом Eli Zero NEV з’явиться у європейських дилерів, тоді як на рідному ринку продажі моделі стартують пізніше. Ціни поки не оголошені.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї анонсували новий мініатюрний електромобіль для молоді.
За матеріалами: New Atlas